Masha96 Merhaba, Benim bat 24 ocak. 9-10 ocak yumurtlama, 11 ocak çatlama oldu o günler değerlendirildi şimdi beklemedeyim.. ama zaman asla geçmiyor sürekli kendimi dinleyip belirti arıyorum açıkcası :). Benim gibi olan var mı şuan beraber bekleyelim 🙏🏻
Zehross03 Masha96 benimde yarın yumurtlama 25 inde kanda varsa gebelik çıkar diye düşünüyorum diger gebeliklerimde çıkmıştı çünkü hayırlısı kuzucum sakin stressiz bekleyelim değerlendiriyorum şuan 🐥🐥
Meryeminannesi20 Masha96 Bat 26 ama sıfır belirti beklemiyorum pek bu ay niyeyse inşallah güzel müjdeli haberleri alırız ☺️
Masha96 Tugcek33 İnşallah tutmuştur bebiklerr ♥️ kasıklarımda dolgunluk hissiyatı, tarif edemediğim bi his var sen de belirti var mı??
Tugcek33 Masha96 inşallah canım sıkı sıkı tutunsunlar, bizi bırakmasınlar🥰 sürekli değil arada bi i kasık ağrısı oluyor birde gögüslerimde biraz hassaslık var belkide psikolojik😂
Masha96 Tugcek33 Muhtemelen şuan ki belirtiler psikolojiktir.. 4-5 gün kala gerçek bir şeyler olur diye düşünüyorum 😂
Masha96 Zehross03 Stres yapmamak cok zor gerçekten :)) ben de ne olur ne olmaz bir gün dolu bir gün bos devam
Zehross03 Masha96 ben kaçırırım diye hergün yapıyorum buda yanlış aslında ama biz zaten normaldede hergün yapıyoruz 😂
Zehross03 Masha96 henüz bi gelişme yok gibi benim için erken zaten benim bat sizden 4 5 gün ilerde ama yazıcam mutlaka sende durumlar ne😂😂
irem01 Masha96 5 gün var çıkar mı bilmiyorum ki sabredemiyorum da aslında 😊 bir de bu ay erken yumurtlama oldu diye düşünüyorum
Masha96 irem01 Elinizde test varsa yapın o zaman çıkar bence silik bile olsa 🥰🥰😇 haber verin yaparsanızzz
irem01 Masha96 bı iki gün daha durayım da yapım negatif görmekten korkuyorum inanki. Mutlaka paylaşırım siz de paylaşın inşallah bu ay o aydır hepimiz için 🤲🏻😊
irem01 Masha96 test yaptım dayanamadım 😅 yeni yaptım yani sabah yapilmasi daha iyi ama belli belirsiz bı çizgi gördüm sanki. Yanılıyor da olabilirim umutlanmak istemiyorum. Bıkac gün sonra tekrar yapcam bakalım
Aysegulozenc @“Masha96”#benim de beklenen adet tarihim 23 Ocak. 28 Aralıkta regl olmuştum. 15 ocaktan beri kasık ağrım biraz mide bulantım var başım çok ağrıyor arada baş dönmem oluyor. İlk bebeğimde hiç böyle bişi olmamıştı. Bende heyecanla bekliyorum. Hayırlısı olur inşallah hepimiz için. Sizler de böyle belirtiler oldu mu hiç?
irem01 Aysegulozenc bende iki defa yoğun bulantı oldu hayatımda ilk defa bu ay göğüs hassasiyeti var. Sabahtan beri hafif kasik ağrısı var adet olcam sanırım ama bilemiyorum