HappyMom 3 çocuğuma park beşik kullandım. Büyük çocuğuma 3.yaşına kadar kullandım fermuarlı olanından kendisi girip çıkıyordu. Ortancaya fermuarsız olanını almıştık biraz pişman oldum ama 1,5 yaşındayken normal çocuk yatağına geçirdim sadece bariyer ekledim rahat etti. 3.bebeğim henüz 11 aylık o park yatağı kullanmaya devam ediyor. İçinde ortopedik kanz yatağı var ve çocuklar çok rahat etti. Bu gibi yatakların yurtdışında sadece seyahat için kullanıldığı gibi yazılar var ve bu yataklar zararlı diye aktarım yapılıyor. 1. Sosyal medyada bilgi paylaşımı yapılıyor ve çoğunluk doğrululuğunu sorgulamadan hemen kabul ediyor. 2. Yurtdışında daha önce kaç kişi yaşamış da bu bilgiyi paylaşıyor? Veyahut kaç ülkeyi görmüş da genelleme yapabiliyor? 🧐
Yani diyeceğim şu her bilgiye inanmayın ama bilgisiz de kalmayın. Çoğu da azı da zarar 👍