Dün ahşap anne yanı beşik aldık bugün kurulumunu yaptık. Park yatak beşiklerden daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Hem de 2.5 3 yaşına kadar rahatlıkla yatıcağını umuyorum. Tekerlekli olması, asansörlü olması ben için en büyük artılardan biri oldu. Artı olarakta görüntü olarak daha estetik olduğunu düşünüyorum☺️