sefikaDeveci Kaç günümüz kaldı kızlar benim 11... Hiç bir şikayetim yok çok şükür 💙 Uykularımız çok güzel...
FatmaAkdemirErdoan Heycanligebe aynen canım o yüzden istedik zaten 29 Ekim’i doktora kalsa bu hafta içi alacaktı
Songultortcu Annesininkuzusu0911 bendede var canım o iştahsızlık neyden geçer acaba Bebek gelişmeyecek diye korkuyorum