Zeynep_Asellll girl_boy_annesi Hepimiz diyoruz ya gelmiyor bebekler öyle böyle diye. Bence susalım😅 Kıyamam canım senin bebeğin iyi yer etmiş gelesi yok gibi duruyor.😂
girl_boy_annesi Zeynep_Asellll yok çok şükür geldi canım 17 gün oldu doğuralı😂🥰 Haftada suni ile geldi ama
Zeynep_Asellll HappyEnd-88 Hayırlısı canım🌸 Çok çok dikkat et kendine. Allah sağlık versin, önce sana sonra bebeğine. Zamanında bi avazda kurtul inşallah🥰
Zeynep_Asellll Nursemother Şehir hastanesinde Serdar ermana gidiyorum canım. Cuma günü gittiğimde 37+4 2900 kg çıktı bebeğim. Çok şükür gelişimi güzel. Doktorumda çok iyi, ilgili🌸
Bilgeszr Cemos06 37+5 im bende gece bel kasık agrım vardı hafif bakalım ne zaman gelecek beyimiz in keyfi 💙🤲
Zeynep_Asellll Bilgeszr İlk defa sabah düzenli gelip giden sancılarla uyandım ama geçti gitti şu an. İşaretler gelmeye başladı. Bir de bebişim gelse hayırlısıyla👼
Zeynep_Asellll Gzdeee11 Sağlıkla ve hayırlısıyla gelsin bebeğin canım. Allah sağlıklı uzun, güzel ömür nasip etsin ikinizede🥰👼
Gzdeee11 Zeynep_Asellll amin hepimiz yavrularımızı hayırlı uğurlu sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah