-MucizeMelegiim- kusura bakmayın dönemedim 39×39 ayı figürü kestirdim isimli şekilden pleksiden tahta ağır olur diye düşündüm kuzum ipi aldım onuda üst üste 5 kat yapıp birbirine doladım 5 kat fazla oldu daha böyle puf puf oldu 4 kat yeterli olurmuş aslında. Onlarıda çemberin etrafına dolayıp yapıştırdım. Perdeciye gidip atılan ince tül perdelerden aldım ücretsiz şekilde veriyorlar zaten onuda ayının arkasına yapıştırıp isimlerini tüle yapıştırdım birde son olarak aşağı kısmına papyon yapıştırdım. Daha az maliyetli oldu internette çok uç fiyat veriyorlardı