Avukathanimm ben farklı şehire gelin geldim kendi ailemde bebek görme işte yok yeni gelin evi görme vs hiç böyle şeyler yok bebek doğar arar hayırlı olsun derler hediyesi vs varsa da annesiyle gönderirlerdi gelin görme de aynı şekilde 3 seneden aşağı kimse gitmez ayıp sayılır hediyeler anne ile gönderilir. Ama burda hastaneden beraber çıkıp eve geliyorsunuz düşünün siz duş alırken içerde misafir falan oluyor çok garip 😅 valla ben hiç takmıyorum illaki buzluğuma kışlık yiyecek içecek birşeyler attım ama kimse de lohusa kadından kek pasta poaça beklemesin evde ne varsa koyarım önlerine ya da bir kuru pasta tamamdır hani ne zorlayacam kendimi kayınvalidem olacak zaten genelde yanımda artık çaya çorbaya bakar madem gelecekler kendi sülaleleri zaten ben kendimle bebeğimle ilgilenirim çok da umrumda değil hani amaan :) bugüne kadar hizmet ettim de ne oldu 9. Ayımdayım biri de gel bugün sana şundan yaptım sen seversin demedi anca hizmet beklerler değmez.