nilayakinci kurabiye yapıp koydum dolaba, Nermin yazılıtaş ın buzluk böreğinden yaptım koydum bir de gelen olursa yakınlardaki kuruyemişçilerden mantı alırım yeter açıkçası öyle çok hazırlık yapmadım düşünmüyorum da.
Ben daha çok bizim yememiz için hazırlık yaptım.
Karnabahar, kereviz koydum, fasulye nohut haşladım, taze fasulye bulmuştum onu haşladım koydum, yeşil biber kapya biber doğradım koydum, patlıcan kızarttım koydum karnıyarıklık, tavuk almıştım kemiğinden ayırdım etini haşladım pişirdim yedim, haşladığım suyu buz kalıbına koydum, kemikleri pişirmeden koydum çorba yaparım diye, salatalarda kullanırım diye dereotu maydanoz doğradım ince ince onlar var
Bana gelecek misafir çay pasta yemeye gelmiyor çok kalabalık olursa gider hazır pasta alır koyarım önlerine kusura bakmasınlar 😂