gunel91 yaa inşallah🙏🏻 kendi kafama göre hiç ilaç almadım zaten doktorlar ne verdiyse onu kullandım ama verilen ilaçlarda hep hamileyken kullanılmaz yazıyor 😞 neden doktorlar veriyor onu merak etmiştim herhalde bir bildikleri vardır doktorların diye kendimi rahatlatıyorum. Zaten çoğu doktor son aylarındasın çok bir etki etmez içebilirsin dedi