Arkadaşlar 1 aydır hastalıktan dolayı bitiğim. Kaç kere doktora gittim dün artık dayanamayıp tekrardan gittim acil bölümünden. Hamileyim diye de belirttim fakat dün gittiğim doktor kırık gibiydi durduk yere gülüyordu falan neyse bana ne kadarlık bebeğin dedi 8 aylık dedim ee tamam doğdu doğacak hiçbir zararı olmaz dedi. Bir parol birde içinde başka ilaçlar olan serum taktı. Hemşireye sordum bakın hamileyim içinde zararlı bir şey yok değil mi dedim yok vitamin ve zararsız ilaçlar var dedi zaten doktor taktı ya zararlı olanı neden taksın dedi. E iyi madem diyip yattım zaten gözümü açacak halde değildim. İlaç olarakta bir ilaç yazdı fakat prospektüste hamileler kullanamaz yazıyordu iyice kafam karıştı 🤦🏻♀️ ama hastalığım devam etse bebeğe zarar olacak bu sefer bilemedim ne yapmalıyım sizce ilaçları bırakıp kendiliğinden geçmesini mi yoksa ilaçları içmeyi mi??? Lütfen içimi rahatlatır mısınız🥲🥲