prensim660 yesillimonn Sizin nasıl yükseldi acaba regl günüm 8.2 idi Dört gün sonra 19.7 çıktı beta değeri
Kivircikkuala efd08 günaydın canım benim de sat 22.12.2022 yumurtlama 03.01.2023 bugün yumurtlamadan sonraki 13.gün sağlık ocağına kan vermeye gitmeyi düşünüyorum çıkar mı
efd08 Kivircikkuala kanda çıkar diye düşünüyorum ama benim 12. Günümde bu cıktı yükselirse yarın test yapıcam yazarım istersen ona göre kan ver
Kivircikkuala efd08 sabah kan verdim sağlık ocağına kuzum çok kötü hastayım ateşim 39,5 -37,9 arasında sürekli ilaç kullanamıyorum