efd08 Merhaba, benim sat 19.12.2022 yumurtlama tarihim 03.01.2023 bugün 12. Gün beta hcg testi verdim 4.53 çıktı bu şekilde olup değeri yükselen gebeliğini öğrenen var mı?
Sinem0135 efd08 snıra yakın çıkmış kuzum . Bir kaç gün bekle tekrardan yap ya da beklenen regl tarihin geçince yap bence yükselecek
Nihlal efd08 benim 3,44ten yükselmişti doktorum duphatson vermişti bebek tutunabilsin diye inşallah yükselir ☺️
Likayolcusu efd08 hevesinizi kırmak istwmem ama keşke biraz daha bekleseydiniz böyle daha çok üzülürsünüz benim 4.8 çıkmıştı ama artmadı 😕 sizinki inşallah artar kat kat 🤲🌼
efd08 Likayolcusu sizin için çok üzüldüm Rabbim gönlünüze göre versin umarım yükselir Allahtan ümit kesilmez 🤲❤️
yesillimonn efd08 Ben varim cnm adetime 4 5 gün vardi kan sonucum 4.44 çıkmıştı şuan 18 haftalik hamileyim😊
prensim660 yesillimonn Sizin nasıl yükseldi acaba regl günüm 8.2 idi Dört gün sonra 19.7 çıktı beta değeri