Feyzaclk ya jiletle bakmadan alabilirim sanıyorum ama jilet kullanmayı sevmiyorum. Makine da hiç acımıyor canım , alışık olduğum ve ince olduğu için ama gerdirmek falan önemli oluyor bazı noktalarda. O yüzden tek başına el yordamı ile görmeden almak tehlikeli 😅 kapar gider makine. Bu arada ben ağda yapmayı beceremiyorum ya. Ergenliğimden beri hiç el alışkanlığım yok. Her yerim yapış yapış ve morarıyor bi tuhaf oluyor. Kendisine ağda yapanlara hep özenmişimdir