Ben de öncesinde lazere giden biriydim, tam olarak bitmemişti ama çok ama çok azalmıştı. Ayda bir evde makine ile kendim alıyordum. Hamilelik boyunca da böyle devam etti en son 7. Ayımda güç bela görerek, 8. Ayımda yani geçen hafta ise önüme ayna koyarak makine ile aldım. Sanırım bundan sonra doğuma yakın bi zamanda kuaföre gidip aldırırım gibi duruyor.