MaviK Yaseminztrkzcan aynıyız, sizin nasıl gidiyor bu süreç 😌 benim erken doğum riskim var ilk gebeliğim erken doğum oldu diye ama en iyi ihtimalle 37 görürüz diyor doktorum inşallah o yüzden son dönemlere gidemicrm gibi ☺️
Yaseminztrkzcan MaviK benim şiddetli bulanti ağızda acı su koku hassasiyeti benimde ikinci gebeliğim ilk gebeligimde zofer ictigimde rahatlarsın bunda o bile fayda etmiyor ama doğumda bir sıkıntı yok gibi şimdilik
Busrakama Yagmurrr98 ben şu an ilacım bittiği için ayaktayım hepimizin yaşadığı bir durum malesef salçalı baharatlı şeyler yeme abur cubur portakal vs yeme daha iyi olur
gunel91 Yagmurrr98 ben kullandim cokta etkili bisey diyil deyisdim yeni aldigim hemen mide yanmasini şişkinliyi rahatlatiyor
Minmini Bana gaviscon daha iyi geldi hamilelikten önce de reflüm vardı zaten hamilelikle iyice tavan yaptı rennie, rennie duo hiç rahatlatmıyor ama gaviscon çok iyi geldi