Balimbebek44 Yagmurrr98 ben kullanıyorum 31 haftalık olduk durduğum yerde bile midem yamıyor. Özellikle gece yatmadan çiğniyorum
MaviK Yagmurrr98 yok canım yan etkisi falan benim reflüm var kullanmasam mahvolurum ilk hamileliğimde de kullandım şişe şişe bitirdim şuan da 11+4 üm kullanıyorum hemen etki ediyor
Mommy61 Hiçbir yan etkisi yok bunaldıkça içiyorum, doktorum günde bi şişe bitirdiğim olurdu korkma demişti
Busrakama Yagmurrr98 ben şu an ilacım bittiği için ayaktayım hepimizin yaşadığı bir durum malesef salçalı baharatlı şeyler yeme abur cubur portakal vs yeme daha iyi olur
CmreKsidar Yagmurrr98 ben şurubu kullanıyorum ama çiğneme tableti falanda varmış bana doktorum şurup vermişti
Konepone_ Ben de şurubu kutu kutu içenlerdenim, şuan stokta 3 kutum var. Ama bazen daha şiddetli yanmalarım oluyordu şişe ise çok çabuk bitiyordu. Doktorum lansor verdi. Aşırır rahatım. İki ilaçta hiçbi yan etki yapmadı