ayseuarslan Rukiye24 Araştırdığım kadarıyla sanırım göğüs altında boşluk hissediliyor ve yumuşuyor ve nefes alış verislerde bir rahatlama gibi bir şey oluyormuş. Yani aşağı indiği için göğüse baskı yapmiyor bebek.
Rukiye24 ayseuarslan bendeki sanki önceki zamanlara göre daha rahat nefes alıyorum yani ayakları midemde hissediyorum sanki ama dik oturucan falan elim araya sıkışıyordu öncede göğüs ve göbeğimin arası şuan sıkışmıyor
Aasel34 Benim düşük göğsümün altı miğdemin ora boş rahat nefes alıyorum herkes karnın düşmüş diyor 36+3 bakalım nasip
Rukiye24 ayseuarslan valla tık yok henüz bilmiyorum bakalım doktor bişey demedi ay sonu bidaha gitcem nst girdim pek anlamıyorum da biişey söylemedi doktorda
ayseuarslan Rukiye24 Nst şöyledir eğer 40′ın üzerinde sancılarınız çıkmış ise en az 3 kez olacak sekilde böyle yüksek tepecikler olması lazım. O doğum sancısıdır demektir.
Zeynep1954 Bugün kontrole gittim bebek kanala inmedi dedi sonra nst girdim nst de sancı çıktı sancı çıkınca alttan muayene etti 1 cm açıklık var dedi o yüzden yatış vermedi sancı devam ederse gel dedi
kuzeymomsss Rukiye24 karın düşmesi diye birşey yoktur bunlara inanmayın 😊 oğlum 35 haftalıkken kanaldaydı 37de doğum yaptım hiçte karnım düşmemişti sanki top gibi duruyordu
Rukiye24 kuzeymomsss ama şöyle bebek kanala yanaşınca aşşağıya inmiş deniyor mide kısmı da boşluk hissetiriyor fark ediyorum
ayseuarslan Rukiye24 Sadece bir kez doğum sancısı çıkmış. Yüksek tepecegi görüyor musun 60a doğru çıkmış. İşte bu şekilde en az 3 tane olursa ve hatta 100′lere vurursa doğum yakın olarak yorumlanır.