Nefesliva hastane çıkışı , ayriyetten Bebek için 2 takım daha , kendim için 3 pijama takımı koydum sezeryan olacak lazım olur diye, bez , ıslak mendil , yedek battaniye , kendime iç çamaşırı aklıma gelenler bunlardı bunları koydum hasta bezi almadım orkid koydum çok kanama olursa aldırırım hemen diye düşünüyorum başka eksik var mı ki ?