DenizCesur Kızlar merhaba şafaklar kaç ☺️ Ne durumdasınız hazırlıklar bitti mi ? Normal mi sezeryan mı olacak . Bebeğinizin kilosu ne kadar ?
Tatlianne DenizCesur suan belli degil dogum ama ben normal istiyorum insallah 😿🙇bu arada kasimin ortasinda olucak dogumum galiba
Busranurasikk DenizCesur 36 haftalığız normal Doğum istiyorum inşallah 😍 boy kilo birazdan kontrole gidip öğreneceğim inşallah 🤭
Asya_2402 DenizCesur 36+4 teyiz Kasım’ı görmek için sürekli yatıyorum her an gelebilir çünkü.Yoğun sancılarım var ve normal doğum yapacağız nasipse.En son 36+0 da 2880 gr idi oğlum.Şuan inanılmaz bel ağrısı ve mide bulantısı var :((
Bekleyenler DenizCesur 36+0 sezaryen daha iyi olur dedi doktor. 15-20kasım. Geçe hafta 2300 idi. Yarın kontrol var bakalım netleşir sanırım tarih
DenizCesur Tatlianne zaman daraldıkça heyecan artıyor☺️ İnşallah normal olur canım . Bebeğin kilosu ne kadar oldu
Hayallerim 35+2 deyi doktorumuz kasım.17 sezeryan diyor bakalim tüp bebek.oldugu için riske.atmayalim.normal.dogumla dedi.ama ben.normal.dogum.istiyorum.bakalim hayiisi.olsun hazırlıklarda ise besigimizi aldık gelmesini bekliyoruz tek.o.kaldi😂😍
DenizCesur Hayallerim 35+3 benim de 🙈🙈 Benimde belimde sıkıntı var sezeryan olacak ben 9 Kasım da alın diyorum ama doktorum en erken 13 Kasım dayan biraz daha dedi 😏☺️
Nefesliva Hayallerim kaçınvı haftana denk geliyor sezeryan bende 37 haftalığım tüp bebek banada sezeryan diyor doktorum
Bekleyenler Hayallerim ben de aşılama ile hamile kaldım ve tek tüpüm var o yüzden sezaryen daha iyi olur dedi.
Oznr Hayallerim sadece tüp bebekoldugu icin sezeryan olmayin bence. Yani baska sezeryana goturecek durumlar yoksa benimki de tup bebek doktora soylemedim bile her doğumun riski vardir
DenizCesur Busranurasikk ☺️☺️ Kontrole gideceğimde kızımı görcem diye heyecandan kıpır kıpır oluyorum ben güzel haberler inşallah 🤗
Seldarel 35+5 iz biz de☺️ Sancılarımız var ama kaşık bölgesinde bıçak saplanır gibi normaldir umarım azıcık korkuyorummm🙈🙈
Mevsen Seldarel Ya rahim kısmınızda ağrı oluyor mu idrar enfeksiyonumu yoksa baskımı ayırt edemedim baya ağrıyor
lavitaebella 36 olduk bugün. Bu cumartesi kontrolde boy-kilo öğreneceğiz inşallah. Normal istiyorum bir engel çıkmazsa. Hazırlıklar,çanta tamam,bekliyoruz...
Seldarel DenizCesur Öyle mi normal demekki o zaman sancı olması içim rahatladı şimdi teşekkür ederim 🙏🏻
DenizCesur Seldarel doktor normal dedi Bebek Doğum pozisyonunu aldığı için kasıklara baskı yapıyormuş
Gul_hamad 37yiz, bilmiyorum ekimi bekleyecek mi oglum)) acilis var ama sanci cok az eve geldim bekliyoruz) 3080 gr
Ummi 😬hazırlıklar btti gelmesini beklioz son 17 gun günümüzün dolmasina daha belli degl normlmi sezarynmi bi am once kurtlmak istiorm artik penguen gbi yurumektn sıkıldım ☹😁
DenizCesur Ummi hepimizde var o dert sanırım son zamanlar gerçekten öyle oluyormuş bide zaman durdu sanki ilerlemiyor 😏
DenizCesur Asya_2402 hayırlısıyla alırsın inşallah kucağına canım kilosu da iyimiş maşallah sıkma canını 36 hafta öyle erken de değil 😌 annesine kavuşmak için heyecanlanıyor demek ki
Muhasebeci Asya_2402 aynıyız sizinle ama benim sezaryen olacak nasipse 6 kasım da gelecek güzel kızım ☺️☺️☺️
Cbella Asya_2402 aynı haftadayız benimde 36+4 bi kaç gündür mide bulantısı var hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah kuzularımız 😊
Mutlulugum Bende de 17 gun kaldi. Ve mecbur olmadigim surecte sezaryen olmam. Doktorumda zaten tavsiye etmiyor bastan beri normal dogum olarak dusunuyoruz. Cok cok korkuyorum ama olup bitecek baska cagrem yok diye kendimi avutuyorum