-Ylz- benı terletecek kadar fazlaydı .internetten bakınca normal diyor ama ben doktoru aradım ,hemen gel dedi.bize de müdahale edecek zaman kaldın dedi gece olunca da acile gittim .serum takıp iğne vurdular açılma devam etmesin diye .bana doktorum olağandışı olan herşeyde gel dıyor