Crn23 Kızlar bende o klişe lafla baslamak istiyorum. Hep burda okurdum doğuranlarin böyle güzel hikayelerini şimdi Allah nasip etti ve sıra bende 😍 Hamileligimin başından beri bu programla zaman geciriyordum . Ama kayıtlı değildm son zamanlarda kaydoldum . Neyse size hem çok kolay ama sonu bi o kadarda zor hikayemi anlatayım.. Dün değil önceki gün akşam uyudum ve on biri geçiyordu hafif hafif belime ağrılar girmeye başladı uyandım neyse son zamanlardır dedim tekrar uyudum saat birden sonra uyuyamadım artık şiddetlendi sabah kadar oyl3 devam etti ama b3n hala doğumun başlamış olduğunu bilmiyorum ve hiç aklıma gelmedi. Sonra burda post açtım bi kaç saat sonra hastaneye gittim ki ne duyayım. Ebe 3cm açılman var doğum başlamış . Aman Allahım dedim geldi ist3 o gün 😍 doktorla görüştüm ben evde sancılarımı çekmek istiyorum dedim eve gidebilir miyim olur dedi git . Ama sancıların siklasinca hemen gel dedi . Sabah dokuz gibiydi zaten hastaneye gittiğimde çıktım saat on birdi . Eve geldim sıcak suya falan girdim bütün ağrılarım durdu sanki ablamlar falan geldiler namaz kıldıktan sonra gelmeye başladı tekrar ama nasıl geliyor nasıl geliyor sanki bir balyozla sadcee belime vuruyor . Neyse akşam beşe kadar evde çektim çok sıklaştı artık dedim ve hastaneye gitmeye karar verdik. Hastaneye gidince ebe yavaş ilerliyor hala 6cm dedi nstye bağladı . Agrım geld8kce belime masaj yaptilar . Kızlar bu tamamen psikolojik belime sanki dokununca agrım azaliyor gibi geliyordu ama azalmıyordu neyse saat oldu dokuz eve dedi tamm 9 cm olmuş hadi masaya alıyoruz ayağa kalktım çatala çıkmadan ebe iki sancı da ayakta çek ve öyle çik dedi bana o an bi güven geldi anlatmam üç sancı ayakta çektim ve çıktım çatala. Asıl zorluk şimdi başladı benim.icim .oğlum başta gelmk istiyordu ama sanko fikrini değiştirmiş yukarıya geri çıkmak istiyor gibi yerinde tutunuyordu. Tam bir saat çatalda kaldım ebe kesmek istemiyorum dedi gittiği yere kadar beklicem dedi ve en son bi hışımla yerinde kalkıp tam üç kez aniden beni kesti kesmesiyle hasta bakıcı üstüme cıktı resmen . Nooluyo diyemeden çabuk dedi çocuk boğuldu morardı makinayı çalıştırın. Ben tabi o sırada nefessiz kaldığım için baygınlık geçirdim bebeğe hemen hortum falan taktilsr ama ben bisey olmaz heralde dedim. Neyse bu ebe beni yemin ederim 40 dakikada cıktı ve afedersnz sağ kalcama kadar dikisim. Var oluyorum ağrıdan . Saat on birde odamdaydım oğlumla beraber. Ama çabuk.ayrildik sürekli balgam kusuyordu süt iciyordu ama.balgam midesine inmesine izin vermiyordu içtiği iki damla sütü balgamla tekrar çıkarıyordu neyse sabah oldu doktor geldi söyledim yeni doğanda normal dedi bu devam ederse haber verin . Yarim saat geçmeden bebeğim.nefes alamadı artık hemen doktora götürdük . Test falan yaptılar ciğerlerinde sorun var dediler ve küveze aldılar. Dün benim çıkışım verilirken onunda yatisi yapıldı. Ve ben icim.parcalanarak oğlumu hastanede bırakıp evime gelmek zorunda kaldım.. işte benimde hikayem böyle hep evime üç kişi girmekti hayalim ama olmadi şimdi sabırla oğlumun çıkmasını bekliyorum. Dua edin teyzeleri . Bir an önce kavuşayım diye . 19 yasında anne oldum ama sanko yıllardır bebegimden ayrı kalmışım gibi hissediyorum . Bir yanım hep.bos . Çok uzun oldu halkınızı helal edin . Dualarınızda bizide unutmayın..💕
Duce Crn23 Allah bagislasin anali babali buyumeyi ve saglikla sihhatle huzurla evine gelmeyi nasip etsin kucuk erkege .. rabbim sifasini verir uzulme ki sutun kesilmesin 😍😍sanada buyuk gecmis olsun canim 😍😍
YagmurSahin Crn23 sağlıkla tekrardan kucağınıza alırsınız umarım bi an önce evıne dönmesi dileğiyle gözünüz aydın 😊
Asya_2402 Crn23 Allah sağlıkla analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah. Doğumunuzu ebe mi yaptırdı,yanlış mı anladım yoksa ? Doktorlar doğuma girmiyor mu ?
Siriiiin Crn23 Rabbim tez zamanda evine getirmeyi nasip etsin sağlıklı sıhhatli.Yeni doğum yapmış kadının duası kabul olurmuş bana da bu duyguyu tatmam ve ikiz evlat için dua eder misin 🌿
Crn23 Duce sağolasin tatlış anne Allah razı olsun . Darısı diğer hamilelerin başına sağlıkla kulaklarına alsınlar inşallah. Allah seninde evladını sana bagislasin 💕😘
Minalina Allah sifa versin canım geçer inşaallah merak etme herşey güzel olacaktır onu kucağına aldığında.devlette mi yaptın doğumu ve kaç haftalıktın merak ettim
Crn23 Minalina Minalina Allah razı olsun sagolun . Özel hastaned3 yaptım doktor girmedi ebe girdi doğuma 38+5 günlük dogdu
Crn23 Siriiiin amin amın inşallah. 😍 Allahım sanada hayırlı salih evlatlar nasip etsin. Ikiz evlatların olur inşallah . Sağlıkla.sihhatle büyütmeyi nasip etsin inşallah 💕
BurcuY Crn23 sağ sağlim almışsın kucağına çok şükür kuzum 🙏 inşallah bi an önce nefesi de düzene girer de yanına gelir ❤️
Crn23 Seymahamza sagolun . Meryem ana otunu suya koydum ve aynı gün içinde doğumum gerçekleşti. Gece sancılarım.basladiginda koydum ve ertesi gün başladı
Seymahamza Crn23 Benim sancım falan hiç Yok belirti de Yok 40+3 oldu Salı’ya kadar süre verdi doktor o yüzden olsa da bitse moduna geçtim artık