beyzzsenturkk sezaryen ile normal doğum göbeği arasında ne fark var? Bebek alttan çıkınca o bölgedeki yağlar uçup gidiyoda sezaryen olunca biz kalalım mı diyor? Ne alaka yani cidden anlamıyorum 😂 sezaryen olan yengelerim kuzenlerim hepsi dümdüz karınla filinta gibi geziyorlar normal doğum yapan annelerimiz teyzelerimizin göbeği dizlerinde. Bence bunun vücut yapısı,spor, yaşam tarzı ile alakası var. Çocuğun doğum şekli ile alakası yok.