arirangg Kızlar ikili tarama sonucumu göstermek için gittim. Geçen pazartesi doktor erkek demişti. Bugün yine erkek dedi. Oğlum oluyor 🥰
Miniks Bizde 15 haftaligiz . Cumartesi doktora gittim kesin erkek dedi cinsiyetine . Değişir diye korkuyorum alışveriş yaptım biraz çünkü . 2. Bebişim hafif hafif hareket hissediyorum sanki .
Kardelennntu Tugceatabey yattığımda sol tarafta hafif kıpırtılar oluyor yada bağdaş kurarak oturduğumda çok hafif kıpırtı oluyor 13+3 haftalığız ♥️
Yldzhra Merhaba temmuz anneleri bir oğlum vardı bi tane daha geliyor şükür 🥹 16+1 den selam bulantılar bitti hamileliğin prenses dönemine geçiş yapıyoruz
TatyanaG Rmysalya biz temmuz sonunda kavuşuncaya inşallah 17 +1 olduk minik bir erkeğim gecem hafta gösterdi 🙏🦋 rabbim sağlıkla almayı nasip etsin hayırlı evlat eylesin yavrularımızı ☺️