Tugceatabey 15+0 im bugün 13+2 den beri erkek bebişimiz olacağını öğrenmiştik 😀 Hanımlar bu arada belirtileriniz ne durumda ve hiç hareket hisseden oldu mu aranızda ?
arirangg Tugceatabey Ben 13+0 haftalık hamileyim. Hiçbir şey hissetmedim canım galiba 20’li haftalarda hissediliyor
Kardelennntu Tugceatabey yattığımda sol tarafta hafif kıpırtılar oluyor yada bağdaş kurarak oturduğumda çok hafif kıpırtı oluyor 13+3 haftalığız ♥️
arirangg Tugceatabey Amin inşallah 🙏 İkinci hamileliğim ama ilkinde 10. Haftada kürtaj olmuştum. İlk kez bu haftayı gördüm.
Balbebek012 Rmysalya ağustos annesiyim kabul mü 🙃 10 haftalık hamileyim cinsiyetimiz belli değil iki hafta sonra öğrenirim inşallah ❤
edkrcy Rmysalya 12+3 te ikili taramada kız olabilir ama ney değil 1 ay sonra gel dedi doktorum 14 haftalığız 2 hafta sonra öğreniriz net inşallah hepsi sağlıkla gelsinler de 🤲🌸