Yaseminztrkzcan Bende 11+3 te gittim doktorum direk cinsiyet sorma 4 hafta sonra geldiğinde öğreniriz dedi
diyetisyenayse Rmysalya İnşallah 🤲🏻sizin için de en hayırlısı olsun rabbim sağlıkla kucağınıxa almayı nasip etsin 😇
gulsumd1 Rmysalya ben 14 haftada öğrendim erkek kendi doğum günüm 4 Temmuz bebişin de tahmini 2 Temmuz 😅
Rmysalya gulsumd1 12 haftalik şuan bende 2 haftaya öğrenirim belki erkek cocugunun cinsiyeti daha mı erken belli oluyor
Susamtohumununannesi Rmysalya bende kısmetse temmuz annesi olucam 14+6 haftalığız şuan. 10+1 de oğlum olacağını öğrendim:)
Rmysalya Susamtohumununannesi o kadar erken belli oluyor mu bende daha belli olmaz diye gitmiyordum 12 haftalik suan😀🤔
Esved Doktora giderken çikolata yediniz mi ya da vişne suyu içtiniz mi hanımlarr eğer işe yaradıysa bende içeyim cuma randveum var😊
Sevval0308 Esved canım ben son gidişimde yani 12+5 ken bebisimizin cinsiyetini öğrendik hamdolsun. Çok hareketliydi ve öncesinde hem vişne suyu hem cokonat yemiştim. Hatta doktorum yaramaz bir kızınız olacak cimcime demişti :)😍😍😍Rabbime hamdusenalar olsun
Susamtohumununannesi Esved benim doktorun kliniğinşn hemen yanında vade var gitmeden ordan sıcak çikolata içiyorum sonrasında başlıyor dans ama bu seferde çok hareket ettiği için düzgün foto yakalayamıyrouz:)