kbra19 Rmysalya doktorum zaten 12 de söyleme taraftarı olmadığı için uğraşmadı bile bunda söyle diye umut ediyorum
diyetisyenayse Rmysalya İnşallah 🤲🏻sizin için de en hayırlısı olsun rabbim sağlıkla kucağınıxa almayı nasip etsin 😇
Ebruskaaa 3kuzuAnnesiyim e ben olsam o kadar sabredenem gider başka doktora tekrar muayene olurum ve boşuna muayene ücreti vermiş olurum tekrar 😅😅
Lasvinia Rmysalya yüzde 90 erkek dedi dr. Bir sonraki muayene de netleşir sanırım. Rabbım hayırlısını versin
Zehradmrci Rmysalya doktor erkek gibi dedi 16 haftalığız ama bacak arasini göstermiyor o yüzden detayliyi bekliyoruz kesinlesmesi için
Sevval0308 Şuan 15 haftaligiz 12+5 de güzel kızımız olacağını öğrendik elhamdülillah. Rabbim esirgesin sağ salim kucagimza almayı nasip etsin 💚
Tugba_42 Rmysalya ikili testim riskli çıkmıştı doktorda kan alıp yurt dışına gönderdi orada bütün kromozomları herşeyi araştırılıyor cinsiyetide kesin olarak belli oluyor
Lulu02 Rmysalya suan 14+5′teyiz ama sanırım en erken ogrenenlerdenim 11+3′te sergilemişti kendini oğluşum 🙈🐣😄
nebakiyonkomikmi Bizimde kızımız olacak Haziran sonu temmuz başı doğum gözüküyor temmuz bebesleri kız sanki çoğunluk 🌸🌸 Şuan isim arayisindayim meğer ne zormuş karar vermek 😂
Emineclk Benımde 14haftalık bizimkide gostermedi:)) farklı dontorlarada gittim:)) cou kisi ogrendi bde smdı ay sonunda subat basında cagırdı belkısı ozamana