Yasmin11 İnci haftanın içindeyim ben de ☺️ çok erken öğrendim. 2 gün adetim gecikmişti hemen kan testi verdim beta-HCG 600 çıktı. Ertesi gün doktora gittim bezelye kadardı kese. Geçen cuma yine gittim kese bayağı büyümüş. Bebek görünmüyor henüz. 15 gün sonra gittiğimde kalp atışını duyarım inşallah 🙏🏻
Zehraaa- koalamom_ Gittim betaya baktı 3098 çıktı 4 günde 5 kat artırmış dedi daha öncesinde kimyasal gebelik geçirdiğim için temkinli gidiyoruz salı günü yine gideceğim. Siz gittiniz mi ? Sizin durumlar nasıl? aynı gidiyoruz sizinle 🤗
Osi30 Bende bugün 5+4 oldum. Perşembe günü ilk doktor muayenesine gittim. Vajinal ultrason da baktı kese göründü ama içi boştu.2 hafta sonra tekrar gidicem.