Zehrabasol Benle aynı haftada olan var mı,merak ettimmmm.. Nasıl geçiyor, neler yapıyorsunuz sohbet edelim♥️🥰
mommyily Zehrabasol 5+5 iz bizde 6 olucaz artık inşallah henüz doktora gitmedik çarşamba randevumuz var Allah nasip ederse 🌸🤍
269522 Kese de bebeği görebildiniz mi ben de 5 haftayım iki gün önce tam 5 haftalık olduğum gün gittim kese beş haftalık tam dedi ama bebek oluşmamıştı
minikmucizem__ 269522 ben doktora gıttığimde 4+2 ydık daha o yuzden kesede oluşmamıştı 10 gun sonra cagırdı cuma gunu gıdıcem
Zehrabasol Bende yarın gidicem keseyi görmüştük, bakalım kalp atışını dinleyebilicekmiyiz.. heycanliyim,hersey yolunda gider inşallah hepimiz güzel Bi hamişlik geçiririz. Rabbım yar ve yardımcımız olsun. Sağlıklı ilerleyelim ınsallah dua edelim birbirimize 🙏♥️
prensim660 Bende 5 haftalık gözüküyor regl olmam gereken tarihte beta 8.2 çıktı 4 gün sonrası 19.7 çıktı yükselir mi normal mi sizce
Zehrabasol minikmucizem__ evet gittik kesenin içinde bebisi gördük ama çarşamba dinlicez sanırım kalbini :) bakalim♥️
Zehraaa- 5+2 diyor uygulama salı doktor muayenemiz var bakalım artık hayırlısı 🤗Betalar kaç hanımlar? 🙈
Zehraaa- koalamom_ Gittim betaya baktı 3098 çıktı 4 günde 5 kat artırmış dedi daha öncesinde kimyasal gebelik geçirdiğim için temkinli gidiyoruz salı günü yine gideceğim. Siz gittiniz mi ? Sizin durumlar nasıl? aynı gidiyoruz sizinle 🤗