_Ceyda_ Cayvarmiya Sizi kaç saattir konuşmalardan arıyorum anca bulabildim . İğne konusunda beni önermişsiniz çok sağolun teşekkür ederim 🙏🙏🙏
Fadimegll321 Cgdmmmmm Simya Cayvarmiya _Ceyda_ Kızlar bakar mısınız bunun tarihi geçmiş mi geçiyor mu anlamadım 2. Ayda mı bitiyor 2 gündür bu oksaparı kullandım 
Simya Fadimegll321 şubatta bitecek cnm ama yeni aldıysan elinde başka kutu varsa görür eczaneye söyle bemm yeni aldıklarımın ğzerinde 2024 filan yazıyo hep
Fadimegll321 Simya aynen eczacı tanıdığıma sordum bu ilaçların etiket tarihinden 3 ay daha kullanım süresi var demişte yinede götüreyim 1 paketini