Allahkahretmesin1 iremcannn1907 normalde yazdırıyordum 2 gün önce çok kötü oldum ilaç da bitmişti eşime dedim git al 1 kutuya 210 TL demişler 😂
_Ceyda_ Zeynepppppp hangi kargo ile yollayabilirsiniz acaba . Zonguldak Çaycuma şubeye yollarsanız ben alırım kargodan
Zeynepppppp _Ceyda_ malesef düşük yaptım hayırlısı buymuş inşallah 🙏 bırdaha olur sözünde sağlıcakla doğmayı nasıp etsın Allah zyp_sarikaya istagram adresım. Ulaşın yollıyım
_Ceyda_ Cgdmmmmm çok teşekkür ederim . Sigortam olmadığı için ayda 1900 tlye felan almak zorunda kalıyorum. Eğer gönderirseniz Zonguldak çaycumaya gönderebilirsiniz hangi kargodan yollarsanız ben şubeden alırım 🙏
Cgdmmmmm _Ceyda_ Instagram var canım ordan konuşalım ben hemen yazıyorum ismimi cigdemmehmetburak Instagram ismim
Sinem4488 Ya dunden beri internetim yok yazamadım numaramı yazıyım watasaptan adresimi yazıyım sana bende sıgorta yok eczaneye borcum 3900 oldu altından kalkamıyoruz zaten riskli hamilelik geciriyorum vallahı cok ıyı olur bol bol dua ederım sana
Sinem4488 Sanırım benım internet olmadıgı için yazamadım Annem gile geldim yazabilmek için ama bu surede Baskaları yazmş saglık olsun kısmet degılmıs ne şansızım
Sinem4488 Zeynepppppp sendemı gonderdın gondermedıysen bana gonderebılırmısın benımde 2 kaybım var buda cok rısklı cok korkuyorum rabbım hıcbırımızın kucagını bos bırakmasın ınsallah hıc canını sıkma allah hakkımızda hayırlısı ne ise onu versın 🙏
_Ceyda_ Zeynepppppp hayırlısı olsun inşallah. İstek attım ama doğru mu bilmiyorum erkek çocuk resmî var kırmızı halıda
Sinem4488 Benım instagramım yok zaten sızde ceyda arkadasa yolluycaksınız sanırım saglık olsun herkese gecmıs olsun
Cgdmmmmm Simya Çok şükür atlattım darısı sizlerin başına inşallah gerçekten zor bir süreç hele ki son aylar daha zor geçiyor tüm dualarım sizinle 🫶 🌹 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 😍