Hanifemir benim de ikili testim yüksek çıkmıştı ama bebeğim sağlıklı doğdu şükür 🙏🏻 biz amniyosentez de yaptırdık herhangi bir sorun yaşamadık şükür (: şöyle ki amniyosentez yaptırmanızı öneririm güvenilir işinin ehli bir yerde. Çünkü hamileliğiniz boyunca bu ikili test yüksek oluşu karşınıza çıkacak herhangi bir sorunda ya da ufacık bir normalden sapmada hemen ikili testi yüksek bu hastanın diyecekler. En azından amniyosentez sonucunuz olursa içiniz her türlü rahat eder