Feyzaclk Fatimanur benim bir sene olmadı. Kistlerim vardı ama çok değildi. Tam ilaç tedavisine başlayacağım ay hamile kaldım yani çok fazla beklemeyin akışına bırakın elbet olur diyerekten 😊
Canan_ Fatimanur Canim folik asit kullaniyormusun? Bende 6 ay denedim. Ve gecen ay tuttu. Ama uc aydir duzenli olarak folik asit aliyodum