Olmuyorsada vardır bir hayrı Allaha tevekkül edin beklenti içine girip her ay bu ay da çocuk olsun derseniz olmuyor sakin ve rahat olmak lazım ben 6 ay falan olsun olsın dedim sonra olmuyor napim vardır bir hayrı dedim normal günlük rutinime devam ettim öyle yatakda yatmadım bile kaldı Allah ol der ve olur olucagı varsa bir sekilde oluyor beklentiyi en aza indirgemek gerekiyor