Skrn1 Gelin sohbet edelimmm kaç haftalık oldunuz doktorunuzla doğumu konuştunuz mu bebeklerinizin duruşu nasıl 🥰
Summerwine Skrn1 31+0 olduk bugün.En son 27.haftada baş aşağı duruyordu normal doğum odaklı gidiyoruz ilk hamileligim bakalım bu Çarşamba kontrolüm var ☺️
1Gunes Skrn1 merhaba 33+1 olduk 28.haftadan bu yana doğum pozisyonunda doğum henüz konuşmadık ama normal doğum odaklı konuşuyoruz. 34+1 yani 21 ocakta kontrolümüz.
Kubrabsyg45 Skrn1 31+6 çapraz duruyodu kafası aşağı gitmiş yavaştan 30+4 de gitmiştim şimdi yüksek ihtimal dönmüştür karnım çok aşağı düşmüş gibi hissediyorum 🤦 Kilosunu boyunu merak ediyorum 🌝
denizarenmom Skrn1 29 haftalık olduk bebiş hâlâ makat geliş🫠 tahmini mart sonu olucak dogum daha dogum hakkinda konusmadik pazartesi randevum var o zaman konusuruz yuksek ihtimalle
Skrn1 Summerwine maşallah bizimkide hep baş yukarıda ayaklar aşşağıda makat duruş dönmek bilmiyor gönlünüze göre versin Rabbim 🌸🙏🏻
Linabebek1 Summerwine aynıyız canım kız bebiş benimki 28 haftayken gittim en son 1107 gr 1 hafta geriden geliyo dedi doktorum zayıf bebek demişti seninki kaç gram acaba
Alkan-29 Summerwine bende ayni 27 haftadan beri ters duruyo demişti doktor 32+5 suan yarin kontrol var inşallah hala bas aşağıdır bana yan duruyo gibi geliyor karnimin üstü bos gobek deligimin hizasinda
Skrn1 Kubrabsyg45 benim kafası en son tam sağ göbek deliğimin yanında duruyordu uzun zamandır yani hala aşağıda hissediyorum hareketleri ama bazen tam göbek deliğimin altında sertlik oluyor kafası mı poposu mu çözemiyorum 😳
1Gunes Skrn1 bizim oğluş tam doğum pozisyonunda 32+3 de şehir hastanesine gittim popo göbekte baş aşağı da ve yüzü içe dönük bu şekilde giderse nrmal doğum olacak muhtemelen. Özel takipliyim normalde
Gurbet26 Mart ortası gibi bizimde doğum nasip olursa 29+1 28 haftada baş aşağı dönmüştü doktor normal bi sıkıntı yok dedi ama fazla ayakta kalma yürüme falan dedi kafam karıştı psikoloijk olarak ayakaga kalınca bise olacaka diye korkuyorum
Skrn1 Gurbet26 Rabbime emanetler bebişler tabiki kendini yorma doktorlar biliyor hem sende üzülme ki bebişte üzülme rabbime sığın hayırlısı ne ise ikiniz için öyle olsun 🙃🙏🏻
Summerwine Gurbet26 canım hiç korkma benim bebeğim hem aşağıda hem 27 de baş aşağı dönüktü rahim ağzı kapalı oldukça sıkıntı yok.Banada doktorun ağır iş yapma dedi,yürüyüş yaptıysan gelip çok fazla ev işi yapma dedi şükür şu an 31+0 a geldik
Sedaorannn Gurbet26 ohoo ben nerelere yuruyorum iş yapiyorum iki uc saat ayakta aksine dogum kolaylaşsin diye yurume tavsiye edilir ama 🤔
Kubrabsyg45 Skrn1 ay benimde sağ göbek deliğinin orada duruyordu 🤦🤦 ama ayakları göğüs altında çok hissedemiyirim yumruk gibi hep orada 🎈
Gurbet26 Summerwine fazla yürüme fazla ayakta kalma ağır kaldırma dinlen bol bol dedi ilk tecrübem hangi ağrı normal hangisi anormal bilemiyorum ki sağlıkla vakitlice kucaklayalım hepimiz inşAllah
Skrn1 denizarenmom gittiğimde tam 32 haftalık olucam doktorum makat geliş 36 ya kadar zamanı var dediği için bende doğum için konuşsam mı konuşmasam mı karar veremedim ☺️
Skrn1 Seyma61 6 gün var aramızda doktorunuz ile beraber mi karar verdiniz doğuma sezaryenle mi doğum olucak
Rabia06 Skrn1 bizde 30+1 haftalıgız dün kontrolumuz vardı benm ogluşumda yan duruyo elleri rahimimde kafasıda cok yakında popsuda gögsümün altındaymış 🤣 3. Hamileligim 2 sini normal dogurdum inşallah bunada nasip olur 🙊❤️
Skrn1 Rabia06 ben normal doğumdan da korkuyorum nasıl olur bilmiyorum Rabbim gönlünüze göre versin inşallah sağlıkla alın kucağınıza 🌸