ummuhan3 bende hamilelik öncesi gttm hiç br sorun yok senin kendiliğinden olacak dedi çocuk düşünüyorsan hormon tahlili yapalım dedi bende şuan düşünmuyorum dedim o zaman çocuk düşündüğün zaman yaparız dedi ona gerek kalmadan hamile kaldım sende acele etme rabbim zamanı ne zamansa o zaman nasip edecek inşallah