Eda123456789 en_guzel_emanetlerim bende 10 gün son denedim testi ama çıkmadı yoktır değil mi ve ondan önce bir çok test yaptım
irem01 Eda123456789 o kadar gecikmeye çıkardı diye düşünüyorum bir de erken gebelik testi mutlaka çıkardı. İstersen bir doktora git beta baktır hamile değilsen bile bı ilaç falan verir adeti söktürür. Çok stres yapmamaya çalış o çok etkiliyor inanki