Anneadayisi bende adetinizi bekleyin bende adetime 10 gun varken dayanamayip test yaptim negatif cikti. 10 gunun sonunda adetim gecikti gununde olur normalde 3 gun gecikti onsan sonra test yaptim pozitif cıktı erken yapinca cikmiyo yokk diye üzülüp stres yapiyoruz ondan sonra 🥰