mekselinaa Dark_swarm21 yok kız o konuda üzülmektense bekliyorum bu sabah hasta oldum mesela iyiki yapmamışım 😂
Panioku Bende bu ay elendim maalesef insan üzülüyor testte negatif görünce benimde bat 20 ocak bugün sancım çok var 🤧
minikmucizeemaak Dark_swarm21 bende de dün belirtiler vardı bugün yok belirtisiz gelecek herhalde adet bu ay dünden önceki gün test yaptım yine negatifti bugün adet günüm
Haticee68 Artık elenmekse bende evleneyim ya bugün döngünün 53.gunu son adet 23 Kasım hala gelen giden yok insan yoruluyor artık
Dark_swarm21 Haticee68 guzum sen adet söktürücü falan kullan yarpuz otu çayı falan iç adet olamamak ta çok gerer insanı
Haticee68 Dark_swarm21 aslında hiçte gerilmiyorum canım ya eşim 2 ayi doldurana kadar bekle diyor bende bekliyorum belki sonradan olur kanda ve idrarda çıkmayıp geriden gelip hamile kalanlar falan varmış ya ondan 1 hafta daha beklicem ona göre olmazsa baslicam
MrsKr Kızlar selam benim de bat dündü ama önceki gün bi leke geldi sadece devamı yok 🤔 hala adet belirtileri de var ama gelmiyo bi türlü 🥲 hamile olduğumu sanmıyorum ama acaba mı diyorum 😂
[silindi] Benimde bat 19 Bakalm kan vermiştim negatif çıktı geçen hafta ama yinede regl olana kadar ümit var kesin regl olurum da yinede bi ihtimal 😂