babygirl01 Hayırlı vakitte gelsin inşallah. Ben hala bekliyorum, bat 26-27-28 üçünden biri 😊herhangi bi belirtim yok, sanırım çok erken daha belirti için. Gün aşırıya devam ediyorum
Dark_swarm21 ummuhan3 modunu düşür olmayacak diye ummadığın anda geliverir Allah nasip ettiyse zamanı gelince olur 😊
minikmucizeemaak ummuhan3 benimde bat 15 6 gün önce test yapmıştım negatifti dünde predicyor early ile yaptım yine negatif çıktı ilk idrarla değildi bakalım yarını bekliyorum negatif belliki
Dark_swarm21 ummuhan3 benimde yarın ama bakalım ben bugün yine yaptım test negatif zaten adet olcam çünkü adet belirtilerim var 😏
minikmucizeemaak Dark_swarm21 bende de dün belirtiler vardı bugün yok belirtisiz gelecek herhalde adet bu ay dünden önceki gün test yaptım yine negatifti bugün adet günüm
mekselinaa Dark_swarm21 yok kız o konuda üzülmektense bekliyorum bu sabah hasta oldum mesela iyiki yapmamışım 😂