Aysegul123Defne bende 36 haftalikken yaptı doktorum öncesinde detaylı anlattı ve doktoruma güvendiğim için kendimi kasmadim rahattım tam olarak ne yaptığını hissediyorsunuz ama acı ağrı olmuyor hafif bir rahatsızlık hissi oluyor kısa sürede geçiyor doktordan doktora değişebilir de ama korkulacak bir şey değil