Kızlar salı günü doktorum nstye bağlayıp alttan muayene için gün verdi 36+2yim bu zamana kadar hiç alltan muayene ettirmemistim nasıl bişi aciyomu doktorun kendisimi bakıyor ebe hemşire falanmi korkuyorum aciyomu diye yaptıranlardan fikir almak istiyorum ilk gebelik olunca ne çok cahil oluyo insan 😂