Dmles amin inşallah teşekkür ederiz 🤍🤗 baştan beri Leylada kararlıyız tabi ama Arya ismide hoşuma gidince acaba dedim çift isim mi olsa Leyladan vazgeçemiyorum alışmışım sürekli karnımı leyloşum diye seviyorum felan ama bakalım şimdilik sadece Leyla olacak gibi :)