Kızımızın adını Leyla koyacağız eşimle ortak kararımız, dün durduk yere eşime dedimki Leyla koymasaydık ne koyardık diye, biraz düşündü Arya olabilirdi dedi. Biz 2017de evlendik ve 2018de game of trons diye dizi var yabancı izleyenler bilir orda Arya karakteri vardı ve güçlü bir karakterdi kimsenin öldürmeye cesaret edemediği kötü adamı öldürmüştü küçücük boyuyla :) bizde o sahnede kıza hayran kaldık bi gün kızımız olursa Arya koyalım dedik ve o tarihde bebek planımız yoktu, sonra kedi sahiplenmiştik ve bari bebek yapmaya çok var kedimizin adını koyalım dedik ben Arya Bal koydum kedinin adını :) sonra Leyla ismini düşündük yine bebek planı yoktu tabi 1 buçuk yıl oldu bu ismi düşünelide :) Leyla Arya olabilir dedi eşim ama Leyla tek başına daha anlamlı sanki :) önceden Arya ismini koyabileceğimiz aklımıza gelseydi Leyladan önce Aryayı düşünürdük tabi ama şuan çok kararsızım sadece Leyla mı yoksa Leyla Arya mı sizin fikriniz ne olurdu 🤷🏻♀️