Brck0303 aynen öyle yapıyo 🤕 15 yaşından beri hep çalışmış asla ev işi bilmez yapmaz da hatta üzerinden çıkanı kirli sepetine atmayı bile çok zor öğrettim annesi hep arkasını toplamış eve giderken bile çarşıda yemeğini yiyip öyle gitmiş ilk başlarda evde yemek var dediğimde bile dışarda yemek isterdi yeni yeni alışıyor ev yemeğine
Mesela ben işten gelmişim 5 te o da sabah nöbetten çıkmış uyumuş 4 te gelmiş iş yerinden beni almış eve gelmişiz mutfak masasında oturur sigara içip telefonla oynar ben de işten çıkmış halimle yemek hazırlar sofra kurarım Allahtan hamileliğimle birlikte biraz ucundan tutmaya başladı bişeylerin ama aşka yeterli değil ona göre erkek para getirir kadın ev yemek çocukla ilgilenir öyle yetişmiş çünkü . Ama para getirme işini paylaşıyorsak ev işlerini de paylaşmalıyız yok anacım yok
Bir gün bir oğlum olursa böyle yetiştirmek istemiyorum ben de elimden geleni yapıcam temizliğini yemeğini yapmasını bilsin . Şimdi diyorum bana bişey olsa bizim çocuğumuz aç kalacak hiçbişey bilmiyorsun bilmediğin gibi öğrenmek de istemiyorsun diye yok kalmaz annem var diyo e o da olmazsa kardeşim var diyo deli ediyo beni herkese bu kadar güvenmesi
Ayh ne içimi döktüm be