Hiç korkulacak bir şey yokmuş. Baya telaş yaptım. Ağladım girmeden önce. İçeri girer girmez rahatlık geldi. İğne yaptılar belime. İncecik sinek ısırığı gibiydi. Bacaklarım uyuştu falan o ara sondayı takmışlar hiç fark etmedim.
Ameliyat esnasında acı ya da dokunma hissetmedim. Bir kere bastırma hissettim ama abartı bir şey değildi. Doktorum ve hemşireler baya muhabbet etti benimle. 13te ameliyathaneye girdim iğne yapması hazırlanmam falan 13.16da kızım doğdu. Her şey çok çabuk olup bitti ❤️🙏🏻
Ameliyathanede midem bulandı bir ara. İğne yaptılar. Odaya çıkınca kızım beni odada bekliyordu.
Sonrasında iki saat baya ağrım oldu. Azaldı çok şükür 🙏🏻 iyi ki spinal ile sezaryen olmuşum. inşallah herkesin doğumu benim ki gibi geçer 🙏🏻😘