Ben de bu gece 00:00 da vurdum ovitrelle. Şu anlık bi yan etkisini görmedim ☺️ bakalım izlemeye devam. Sizde süreç nasıl geçiyor? Dün doktor randevum vardı . İğneden sonra , bugün , yarın ve pazartesi ilişki olması gerekiyor dedi. Salı itibariyle de Progestan verdi kullanmamı söyledi herhangi bir düşük olmasın tutunsun diye dedi. Bu şekilde olan var mı ? Bir de test ne zaman yapılmalı ?