sevilayc hamılelıgı zehır etmek ıcın ozellıkle ozeldekıler zaten para tuzagı bu konuda ben 39 haftalık oldum e nabızda bıle degerler normal olarak yazıyor 6 doktora gıttım prof olmak ızere kac doktora gıttım ilk tarama yaptırdıgım ozel hastane yuzunden hala korkuyorum bana o zmn ıcın 4 bin tl ıstedı ne gelırse allahtan dedım detaylıya falan da gırdım sukur bısey yok ama hala korku var ıste