sevilayc gebelikte, anne ve Bebek sağlığı ile ilgili her testin yapılması, her ihtimalin değerlendirilmesi gerektiği taraftarıyım. Burada en çok dyduğum şey ise ‘aldırmayacaksan yaptırmama gerek yok’ gibi cahilce laflar.. bu ikili, üçlü testler anomali testleri, yüzde yüz sonuç vermiyor tabii ki ama araştırma yapmanızı sağlar, Allah korusun, bir pürüz ihtimali görülür ise daha derin araştorma yapmanızı, bir sorun var ise bu sorunu önceden bilip nelerle karşılaşacağınızı hazırnolmanızı sağlar. Ben kendi adıma ikili yaptırmadım, benim doktorum hassasiyeti daha yüksek olduğu için ikili değil de fetal DNA (nifty) yaptıralım dedi. Hatta biz bir tık ileri gidip 200 küsür genin incelendiği geniş panel tek gen tarama testi yaptırdık. Bilevileceğimiz ne var ise bebeğimiz hakkında bilmemiz ve hazır olmamız gerektiği inancındayım kendi adıma.. bol şans :))