Quenn1 bende 37de kuaförüme gittim doğumda fotoda düzgün çıksan saçlarım diye 5 aydır felan boyatmıyorum. Kuaförüm açma işlemi olacağı için boyamadı bebeğe zararı olur uzun saatler derine temas edecek diye doğumdan sonra gel o kadar beklemişsin biraz daha bekle dedi gönderdi. Moralim bozuldu ama tabi bebeğin sağlığı daha önemli