Quenn1 ya ben de sarı kullanıyorum ama turunculaştı pek hoş görünmüyor :( palette ve igora karışımı boyasam çok güzel bir sarı elde edeceğim ama boyamaya korkuyorum. 1 kere organik boya ile boyadım sadece üc hafta öncesine kadar. Suan 33 haftalığız. Emzirirken normal boyanın sakıncası var mı acaba bari doğduktan sonra boyayabilsek hemen